söndag 8 februari 2009

Mysiga överraskningar

Världens bästa pojkvän,
I HAZ HIM!
Hur kunde jag ana att någonting skumt var på gång när jag ringde honom och han säger att han går i stan? Den killen - gå i stan? Någonting skumt är på gång!
"Det är nåt skumt på gång, men våra vänner, dem vaktar dagen lång, och de finns i trakten häromkring, vill du ha hjälp så ring här, kommer piff och puff är på språng!"'
Okej, jag kunde inte hjälpa mig själv. Iallafall, han kom hem till mig när jag precis satt mig och skulle börja redigera. Min mimik var ungefär såhär (kortsagt då): *peka och gapa som en guppy*. Och vad ger han mig? En stor ros som går mig ungefär upp till rumpan och som luktar något så otroligt gott. Det är ett av många sätt att få en tjej att;
1. Börja gråta
2. Få till det ganska rejält


Nej, men allvarligt talat. Nu ska det mysas med pojken!

1 kommentar:

Anonym sa...

så jävla gulligt! awwwwww :*