torsdag 26 juni 2008

Helomvändingar med knottbett

Detta är jag, Wille och Hannah i snyggaste form.
Vi bestämde oss för att köra en helomvänding och sedan gå ut och fotografera det. Det här är resultatet. Ni kan ju börja ana hur mycket skratt som egentligen pågick bakom kameran. Det hela var väldigt lustigt. Till slut skrattade vi så mycket att vi nästan trillade omkull där i skogen bland knotten och myggorna. Och nu kliar hela min kropp från knott- och myggbett. Kanoners.
Jag älskar dem två. Hannah och Wille, my best friends.
Förresten så kom Hannah in på John Bauers frisör linje. Grattis, vi visste att du skulle klara det galant!

West Coast Riot idag. Jag peppar verkligen. Ska vara fåfäng alldeles, alldeles strax. Hoppas bara på det bästa med vädret, men eftersom jag känner till både Sveriges sommarideal och mig själv så lär det väl komma någon/några skurar.
Jag tror till och med att det regnar lite smått nu. Men för all del, bara inte sen.

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag måste erkänna att jag blev lite ledsen nu när du skrev att din vän kom in på frisörlinjen.
jag går ju också på john bauer, men tyärr inte frisör... vilket är min högsta dröm!
åååååååh!
fast grattis till henne, hon bör vara lycklig! :D