lördag 7 juni 2008

Sommarlov hurra hurra hurra!


Sommarlovet har inletts med att jag har sovit över hemma över två nätter hos bästa Hannah. Äntligen kan jag koppla av. Det är jag i behov av. Det har jag varit i behov av i några månader. Ikväll kanske det blir så att jag åker till Wille och umgås med en 40-gradig sjuk pojke. Men jag kan krama honom frisk. Eller något.
Jag är alldeles vimsig eftersom det är vatennbrist i Borås. Ja, ni läste rätt.
Borås!
Sveriges egna regnstad har vattenbrist. Så därav får man inte vattna gräsmattorna eller fylla poolarna. Bra att det finns så många sjöar då.
Och inte nu på tisdag men nästa tisdag börjar ute-träningarna med cheerleadingen. Jag är ganska pepp på det. Detta sommarlovet verkar lovandes.
26 juni; West Coast Riot.
Jag befinner mig där.

Inga kommentarer: