fredag 27 juni 2008

West Coast Riot

West Coast Riot var både det sjukaste och bästa jag har varit med om.
Band som sågs; DLK (de lyckliga kompisarna), Comeback Kid, No Fun At All, Flogging Molly, Bad Religion, Lagwagon, Tiger Army, Moderat Likvadition, The Used.

Helt sanslöst och sinnessjukt.
Autograf, kram och puss på pannan från gitarristen i DLK.
Circlepit på Comeback Kid.
Söndermoshad på No Fun At All.
Blåmärken under brösten, dansa, träffade en jätte trevlig norsk man som stod längst fram jämte mig, fick en kram från basisten Nathan Maxwell, blev kallad söt och fick hans spelplektrum från Flogging Molly.
Kunde knappt stå på Bad Religion.
Lagwagon var småsöta.
Tiger Army var coola.
Moderat Likvadition var jag mest bara trött och stod bara där för att vänta på The Used.
The Used var sinnessjuka och det innebär ännu mera blåmärken under brösten för att jag stod näst längst fram OCH längst fram samtidigt.

Jag vet inte riktigt hur mer jag ska förklara dagen i sin helhet. För det var en upplevelse jag aldrig någonsin kommer att glömma. Tack till alla som förgyllande min dag.

Inga kommentarer: