söndag 14 september 2008

Flyr undan verkligheten för en helg

Spontana saker still gets me going.
Att ge prester till sina älskade är nog det bästa jag vet. Inte bara att ge för sakens skull utan att verkligen ha tänkt efter först. Reaktionen man får är viktigast. Personlig åsikt dock.
"Fly" undan från verkligheten en stund denna helgen har varit skönt. Tågresan gick bra, trots nervositeten. Kramar, kyssar, leenden som slår i mellangärdet, hjärtat och ögonen är bland de bästa känslorna man någonsin kan uppleva.

Värnamo är en trevlig liten stad, vill jag påpeka. Iallafall om den får upplevas hand i hand med den bästa av dem bästa. Blivit lite beroende av Pucko också. Ganska passande? Dock ingen höjdare att se pojken ligga och ha konstant ont i huvudet, halsen och nacken. Fast det är lite roligt att "leka" söt flickvän och pyssla om. Man känner sig uppskattad när pussar delas ut som tack för att man gör ett bra jobb.

Tack för att du är så bra Oliver.
(porriga engelsmannen blev äntligen min)

3 kommentarer:

Oliver Sneath sa...

Åh, gud Erika. fan va glad jag blir, älskade verkligen att ha nån att pyssla om mig i helgen, och att den "nån" infact var DU gjorde saken 5598 gånger bättre. du är verkligen otrolig, jag älskar dig så är det bara! <3

Anonym sa...

what happened to the other one?

NEONSKYLTEN sa...

Dozer loader: what other one? :S