måndag 29 september 2008

I'd break into for you

I'm missing you, but that i think you knew.
Åkte hem från älskling igår. Och tro mig när jag säger att det känns tomt. Men det löser sig. I promise.
Är hemma från skolan idag. Gick och la mig halv 10 igår på grund av huvudvärk. Imorses när jag vaknade bestämde sig Herr Migrän att göra ett besök. Tydligen tyckte han att det var allt för länge sedan sist. Jag instämmer inte men jag har ingen åsikt. Så dagen i sin helhet går ut på att sova, läsa lite, städa lite och sova ytterligare lite till. Ska skriva ett mer seriöst inlägg senare.

Oliver - jag älskar dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sicken skitdag du fick idag då :-(
Å vad kul! Du ska köpa kläder som PASSAR! ja sånt kan jag bidra till... typ byxer upp i rumpan, glöm pappa-mys-brallerna, ajöss palestina sjal...

NEONSKYLTEN sa...

Du, GLÖM att palestina sjalen ryker. Den är faktiskt en av de kläderna eller plaggen jag faktiskt tycker OM. Och glöm byxor upp i all oändlighet, vad jag menade med kläder som passade var det mer ...: skönare och slappare stil, mohahahaha