lördag 31 maj 2008

Glöm gårdagen och tänk på morgondagen

Nu är det behandlat och så vidare. Så nu mår jag bättre fysiskt.
I helgen ska jag ut till Willes stuga med Wille, Hannah och Rebecka. Det ska faktiskt bli en himla roligt. Jag kommer verkligen att må superduper bra, det vet jag. För där med dem kan jag bara släppa allting och vara al naturél, som man säger. Dem kan jag skratta och ha kul med utan att vara rädd att jag säger någonting fel. Och det känns skönt.

Just det ja! Jag kanske skulle ta och tala om för er att jag har fått jobb som en skribent, ska recensera skivor, för den nyuppstartade tidingen Stripez. Börjar nu efter sommarlovet och jag längtar verkligen eftersom jag går en journalistik linje och får nu chansen att visa vad jag kan. Hade dock hellre velat vara krönikör men man tar vad man kan få. Dem tyckte att min recension på Mansons senaste platta var bra så dem välkomnade mig ombord.

Inga kommentarer: