tisdag 18 mars 2008

Jag är ny och fräsch - sista gången.

Jag tänkte att det är bättre att börja om. Fast det gäller ju bara bloggen. Mitt liv går aldrig att göra rent hus på. Det har hänt för mycket i mina ynka 16 år för att jag ska kunna rensa allt och jag hade nog inte velat rensa bort varenda spår heller. Det är viktigt att minnas. Men nog om det.
Jag heter Erika.
Intro för att lära känna mig lite bättre.
Jag bloggar för min del och inte för andras. Så kom inte hit och tro att det kommer att handla om smink och kändisarnas senaste flippar och floppar.
Klarar ni inte av känslor nedskriva med ett abc så kan ni lika gärna sluta läsa nu.


Tack för förhand - Rix.

1 kommentar:

Emilie Pyrén sa...

NEJ! VAD GÖR DU?! Det är ju nästan helgerån att ta bort blogginlägg. Det är ju som att riva ur sidor ur dagboken... :( Skäms på dig.