fredag 21 mars 2008

80-talets idealer i min familj? Kanske det.


Jag tänker berätta för er att min mamma är helknäpp.

Först börjar jag, mamma och pappa bråka om hur långt ner jag har mina byxor. Jag lever inte på 80-talet, mamma och pappa. Jag tänker inte följa modetrenderna med så höga byxor att jag till och med kan stoppa huvudet i dem.
För det kan jag faktiskt. Tack mamma för din ultra korthet som smittade av sig.
Hon skulle visa mig hur långt ner jag egentligen HAR mina byxor och vet ni vad hon gjorde? Hon drar ner både sina leggnings och trosor, har hela rumpan bar och nästintill trycker upp den i ansiktet på mig. Mina mamma överdriver ganska hårt. Så illa är det faktiskt inte. Jag lovar er.
Det var verkligen inte mysigt.

Men det tyder på att vi har humor i alla fall.

2 kommentarer:

Emilie Pyrén sa...

Haha, jag skulle få mardrömmar om min mamma moonade.
17 år och de vill fortfarande intala sig själva att de vet vart byxorna sitter bäst på dig. Nä, klipp-klipp på navelsträngen där du. Du är bra rix<3

Anonym sa...

Erika.... jag fryyyyyyyyser....
den som inga byxor har, den får gå med rumpan bar.... tur vi bor i Sverige med så passande rim!
no pants, nude butt... nah... ain't workin´ girlie... så jag behåller nog mina bysser på...över rumpan åtminstone.