onsdag 19 mars 2008

Kartläggning is not the shit.

Ja, nu tänkte jag inviga dagen med ett blogginlägg av aggresstion.
Geografilektionen hålls och fakta om Nilen ska tas reda på. Jag förstår inte riktigt varför. Det är inte direkt så att jag tänkte åka dit ner bums och som ett hemligt lösenord in till landet, vips, trolla fram att Tanasjön räknas som Nilens vattenleverantör.
Tro mig, det kommer aldrig att hända.
Blir bara så himla arg. Och nu sitter Oliver och skickar sms till mig. Det är lite smått trevligare.


( fast jag saknar Jonathan )

1 kommentar:

Anonym sa...

Känslig? På finska... SÄNSLIG.
hehe... Aggression. Stavfel. Bli inte "sänslig" nu... rättstavning är bra...ett måste för skrivare, alias eran täckmantel Poet... not?
Nilen. Vad häftigt! KAN du inte ta med MAMMA dit... snäääälllllaaaaa... Jag lovar kolla varenda vattendrag, avlopp och sandkorn... tom. skriva din uppsats på det-om fröken/magister tillåter. Om du lovar räkna sandkornen...