torsdag 20 mars 2008

Ångestfylld och dödssynder

Ja, förlåt Emilie, dödssynd att ta bort alla blogginlägg. Jag vet. Men det händer inte igen. Jag lovar.
Och nu har vi geografi igen. Provet delades tillbaka ut och jag har ångest jämt och ständigt. Jag hade pluggat, pluggat, pluggat tills jag fick aids hjärnan och dog av överbelastning men ändå fick jag inget resultat att springa hem och prydda kylskåpet med.
Ett fint 14 poäng stod och hånlog åt mig.
Godkänt var 16 poäng.
Och jag mår dåligt över allt som har med plugg och skola att göra.


Kanske borde strunta i skiten ett tag?
Fast nu är det faktiskt snart lov och i tvåan har vi ingen geografi. Tillåt mig att skrika av gläjde.
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES.
Tack.

1 kommentar:

Emilie Pyrén sa...

Ge inte upp, du kan klara det Rix! Jag tvivlar inte. Jag tror på dig<3