måndag 11 augusti 2008

Cheer up, become a cheerleader

Varit på awesomeness cheercamp i tre dagar nu. Jag har ont överallt, till och med på ställen jag inte ens trodde att man KUNDE ha ont på. Men det var det verkligen värt. Amerikanska instruktörer som visade coola stunts, hopp, dans och tumbling. Vill bara skryta lite med att vi har dansat tillsammans med koreografen som gjort alla danser till Bring It On.
Det där är ganska ballt.
Dock var inte lördagen, när vi kom tillbaka till våran gympahall som vi sov i, lika trevlig. Några hade brytit sig in och rivit upp och ut varenda väska som fanns i hallen. Det var ca 100 - 120 stycken. Sen hade några i-podar, mobiler och pengar försvunnit. Inte najs!

På 60 timmar tränade vi 30 timmar och sov 12, resten av tiden fick vi "rast", vilket innebar att vi skulle öva på våra mini-routines som vi skulle visa upp plus äta. Att skriva träningsvärk är ganska underskattat.
Det hjälper inte direkt att mina kompisar vill dra ut mig för att fota heller. Är man trött så är man trött. Men inatt ska jag sova utan larm eller något.


På lördag till söndag kommer antagligen Oliver hem till mig och sover. Kan bli riktigt mysigt.

Inga kommentarer: