lördag 30 augusti 2008

Endorfiner eller kanske hormoner, vad vet jag?

Känner mig verkligen duktig nu. Tog en promenad idag. Lyckades hitta ett till av mina ökända graffitti-ställen och faktiskt inte så långt borta från mitt hem. Ibland är mödan att röra på benen och arslet ganska värt ändå. Tänkte dra med Oliver dit så att vi får fotat lite tillsammans också.
Känns ganska skönt med helg. Behöver sömn. Förstår inte vad jag gör vaken nu om jag verkligen är så trött som jag borde vara? Väldigt stolt över mig själv denna dagen också, fast det blir ju egentligen gårdagen men ni förstår ändå vad jag menar. Hoppas jag iallafall.
Poet Moa och jag skrev en hel dikt, pysslade ihop denna plus 2 dikter till, till en enda dikt, som inte får överstiga 3 minuter och 9 sekunder. Och vi lyckades få till det. Inuti min kropp hoppar alla hormoner, eller vad det nu är som ska hoppa när man är glad i hela kroppen.

Nu är en väldigt glad Erika en väldigt trött Erika, som ska lägga sig med planer inför sömn. Utan att läsa. *Suck*

1 kommentar:

Anonym sa...

vad kul att höra att du är nöjd! Alla är så missnöjda i dagens tid, alla, jag, alla i hela hela vääärlden, jämt... så var det inte när jag var ung. Undrar varför det är så nu... Glöm nu inte komma o hämta hårklippspengar. hehe klippkort kanske... och pass på klappa Jänis också! städa buren kanske.. hehe..not..