torsdag 28 augusti 2008

Äntligen utvilad, för stunden iallafall

Älskar inte alla sovmorgonar? Särskilt om det är fram till klockan kvart över 11 då man börjar med teckenspråk. Dock är jag mindre laddad inför en naturkunskapslektion på två och en halvtimmar efteråt. Men det ska nog gå att utstå. Faktiskt. Trots att jag verkligen inte är duktig på kemi.

8 dagar kvar tills Oliver kommer hit igen. Samma dag är det Hagströmshink, poetlag tävling, och jag är verkligen nervös - på ett bra sätt. Det var ett tag sedan jag tävlade nu, okej, en och en halv månad men ändå.
Fixade ny blogglogo idag också för den delen. Kände att det var dags. Hoppas ni gillar den.

1 kommentar:

Emilie Pyrén sa...

Gillar är bara en av tusen posetiva adjektiv jag skulle vilja förklara den med just nu. + några miner av avundsjuka såklart. ;)