torsdag 10 april 2008

Störtning på gång.

Hårddisken måste rensas. Det krascher snart. All kunskap, all fakta och all information kommer att raderas och aldrig mera återses. Om du inte sparar allting på disketer. Men finns det så många disketer att spara hela mitt liv på?
Tänkte väl inte det.
Ni har rätt - detta handlar om mitt liv och om hur jag håller på att stressas sönder.
Jag håller på att gå in i väggen i framåt marsch med ett gevär i handen som jag höjer i takt med de olika målbrottsskriken.
Framåt marsch - marsch - marsch.
Välkommen Erika, tvåan blir bara värre.


Jag vill hoppa av skolan och lägga mig bland mina dammråttor under min säng, Tack.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Meh, extern hårddisk is the shit?
skit i dammråtterna, täcket e mysigare ;)

Emilie Pyrén sa...

Förstår inte hur ni orkar med Bäckäng:(
förlåt förresten för att jag varit så dålig på att kommentera.
<3

Anonym sa...

Kan säga sähär: JAG VET HUR DET KÄNNS. Och FY FAN. Men vi får klara dethär tillsammans <3 Right? Puss sötpöl.