fredag 18 juli 2008

Fotosensationer beyond your dreams


Michaela och jag fotade lite.
Borås vädret stötte också verkligen inte där i början, så vi höll på att ge upp. Inte heller hittade vi några platser som lockade oss att fota på.
Jag kan bara säga; Aldrig att vi kommer ens fundera ge upp igen.
Det är bara att vandra omkring lite så hittar man alltid någonting. Och att vi på något sätt överträffar oss själva gång på gång, att det bara har blivit bättre och bättre, ökar verkligen vårat självförtroende. Och visst, jag har inte världens bästa kameran men den + lite redigering så blir bilderna häpnadsväckande. Jag kan säga att en varm dusch efteråt satt verkligen inte fel efter att ha varit dygnsur i en timme drygt. Men resultatet av bilderna var värt det.

Efter detta våldgästades jag av en väldigt överglad Hannah och vi hade tjejkväll. Lagade tacos, kollade på film och hade det allmänt mysigt. DET kollades och jag var patetiskt rädd och höll Hannah i handen hela tiden för ja, jag har clownfobi och nej, jag bryr mig inte om vad ni tycker.
Klockan 4 la vi oss i mammas dubbelsäng (stor och skön) och jag började snarka i princip direkt. Vilket stör dem allra flesta jag sover över med, men dem får skylla sig själva.
Hannah; Det är värt det.
Ja, jag känner mig uppskattad faktiskt.
Och nu spenderas denna natten, som så många, tillsammans med .. *trumvirvel* Hannah!

Inga kommentarer: