torsdag 3 juli 2008

Summertimes

Sommaren gav mig galen. Värmen gör mig galen. Jag blir alldeles alldeles galen.
Och inte galen på ett negativt sätt, utan postivit. Jag vill bara ut och springa. Mina ben är fulla av sommarspring och mina lungor är fulla av sommarskrik. Så spring och skrik och hoppa och skutta!
Nu ska jag ner till stan och avnjuta en härlig torsdagskväll i Borås. Missade förra för West Coast Riot men det var helt klart värt det. Ikväll spelar Amanda Jensen. Kan väl bli roligt kan jag tänka mig.
Skön sommar på er. Solen är tillbaka. Och det välkomnar vi verkligen!

1 kommentar:

Emilie Pyrén sa...

Ja! Vi välkomnar sommaren och värmen. Dock tror jag att vi gjorde ett misstag när vi missade vårat vårskrik tillsammans. Vädret hade nog blivit tusen gånger bättre.
Fröken Rix. Du är alldeles bedårande och jag saknar dig förfärligt.