lördag 19 juli 2008

My heart stopped beating the backbeat


"If i kiss you were it hurts will it feel better or nothing at all?"

Regina Spektor perioden påbörjas igen med att denna morgonen sitta och lyssna på The Call, på repeat självklart. Ska städa upp lite hemma idag, känner att det ligger kläder överallt från mitt svåra val till dagens fotosession Candy Girl. Sen att man känner sig så sugen på Felix brocolli och skink paj klockan 11 på morgonen är väl inte något ovanligt heller? Eller är det bara jag som tänker så? Jag skulle nog tro det. Fipplar lite med min dörr också. Konst-dörren som den är så fint döpt till. Detta är är för att det sitter konst bilder på hela dörren som jag och/eller kompisar har fotat. Känner verkligen hur tröttheten har slagit bo inuti mig. Att vända på dygnet är faktiskt ingen höjdare. Fast det är nog det hela sommarlovet egentligen går ut på skulle jag tro.

Det känns bra. Riktigt bra faktiskt.

1 kommentar:

Emilie Pyrén sa...

Det där med felixpaj på morgonen lät väldigt gott. Lika gott som det är härligt att du tar så mycket härligt photosessions-bilder nuförtiden!<3