fredag 11 juli 2008

Smeknamn på fula städer

Efter 4 dagar utan Hannah så har hon återvänt från Skåne, annars känt som den failade versionen av Danmark! Och nu sitter jag, lycklig och glad, i Gånghester (vilket också är känt för ett namn. Så kallat; gayhester. Visst är vi påhittiga?

I alla fall så är jag lite sur på en viss person. Namn ska vi inte dra upp. Det blir bara fel då. Men bara att man har en brud över så ska man inte dissa den som man kallar sin bästa vän. Eller har jag fel? För då har jag trott fel om precis allting jag trodde på. Och visst, det låter som om jag överregerar. Det var säkert inte meningen. Men det är ändå inte snällt.
Bra prioreteringar människor nu för tiden har skaffat sig tycker jag.
Och ja visst känner ni min ironi? Om inte så är ni väldigt trögfattade. Och nej, jag tycker inte om det här.

Inga kommentarer: