onsdag 30 juli 2008

This is England


This is England.
Nog den bästa filmen jag har sett. Jag har nog aldrig gråtit så mycket till en film. Inte ens Titanic. Och det där är ju stort. För Titanic är ju faktiskt den klassika "gråtar" filmen. Typ; Jag vill gråta, ska vi kolla på Titanic?
Screw Titanic, grina till denna istället. Dock är den inte bara sorlig. Den har ett budskap att sända u. Den vill visa TYDLIGT vad som är rätt och fel. Inte bara lite halvdant mesigt som vissa filmer,

Och tack till Hannah som sitter och säger att jag är jätte söt trots att jag har tårar över hela ansiktet och bara upprepar; han dödade honom ju?
Nu passar citat; och vi alla bara dör ju så jävla mycket hela tiden, av Navid Mordiri och Gudarna in.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh. asså den filmen. såg den i skolan. som jag bölade när han blev misshandlad. asså shit. men den är förjävla bra, filmen asså.

Anonym sa...

Filmen är sjukt bäst! :D