onsdag 26 november 2008

Tell me who sucks the most?

Virvel virvel i huvudet där, säg mig vem som mest förvirrad är?
Du Erika. Det är du som är mest förvirrad här. Ja, det är det då sannerligen. Instämmer helt och hållet. Ska strax ut och gå några kilometer och förbränna några gram fett med Tina systrami. Måste bara få gå snabbt och försöka prata av mig samtidigt. För jag måste skaka av mig alla känslor just nu. De som väller över mig som kvicksand. De vill att jag ska drunka, de vill höra hur jag försöker dra in luft i lungorna men aldrig riktigt lyckas tillräckligt väl.

Får försöka hålla ihop mig själv tills helgen. Fast jag har inte riktigt förstått att jag åker till Oliver. Allting för tillfället känns tomt och apatiskt. Ungefär. Nästan iallafall. Självförtroendet åkte förresten rutschkana i måndags och tog sig aldrig riktigt upp igen. Bara så att ni vet varför det kommer såna tråkiga, deppiga blogginlägg på senaste.

Och idag har varit sämre än sämst. Blev väckt en halvtimme tidigare än jag skulle faktiskt gå upp. Det kallades sovmorgon, fast tydligen inte denna morgonen. Sen stod jag och väntade på bussen som aldrig kom. Tydligen var det för halt. Det betydde att jag blev tvungen till att stressgå till skolan med världens tygnsta väska. 3 kilometer tog 20 minuter och jag lyckades att inte trilla en enda gång. Dock regnade det samtidigt så jag var blött, sur, trött, irriterad och alla humör åt det hållet som det går att vara.

Inga kommentarer: