söndag 23 november 2008

Tiger Lou, spoke me right into the heart

you breathe no life into me,
YOU JUST BREATHE INTO ME.

Tiger Lou igår var fint. Verkligen fint. Trots att de i början bara spelade låtar från deras nya skiva. Där jag bara har hört 1 eller 2 låtar ifrån. Det gjorde mig inte så mycket. Tyckte ändå att det var vackert. De gick ut, kom in igen och började spela lite äldre låtar. 4 äldre låtar för att vara specificik.
1. The War Between Us
2. The Wake Hooray Hooray
3. Nixon
4. The Loyal
Under Nixon satt jag och grät. Det var så fint. Jessica satt jämte mig och pussade mig på kinden och upprepade: Vad söt du är, vad söt du är!
Verkligen en upplevelse, trots min icke-existerande pepp före. Mådde inte så värst bra, men det har gått över.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är som Aila.... hon grinar också om nån säger nåt fint, eller säger hej vad ROLIGT att vi fick komma hem till dej för du är alltid så snäll...då börjar hon grina. Hon kasnke skulle hängt med på Tiger Lou.. suttit på andra sidan så kompisen hade haft fullt upp med att pussa er på kinderna... ;-)

Anonym sa...

vad härligt att det var bra :> <3