torsdag 6 november 2008

USA valet - en speciell dag i historian

Är det någon som är helt totalt efter och inte vet vem som vann valet? För det visste jag direkt. Och jag är nöjd. Super nöjd, trots att det ändå gäller USA. Men folk förstorar ändå upp vad Obama vill göra för ändringar. Det kommer inte att ske så snabbt som folket vill. Tror ni att de kommer att bli missnöjda?
(Hemlighet: Det är USA vi pratar om, klart att dem kommer att bli missnöjda.)

Skulle John McCain vunnit skulle det blivit ytterligare 4 år av Bush-åsikter och fasoner ungefär. Det här kommer att gå ner i historian. Vilket är den lektionen jag ska ha nu. Så tjingeling.

1 kommentar:

Anonym sa...

han vann och jag är överlycklig! jag tror verkligen inte mccain skulle gjort ett bra jobb, hans åsikter är helt absurda. abort ska inte vara tillåtet om inte modern är döende ungefär. okej..? det är sjukt. GO OBAMA! :3