torsdag 29 januari 2009

Erika har varit duktig!

Jag känner mig så fuktansvärt duktig.
På naturkunskapsprovet idag bröt jag inte ihop. Det blev inte svart framför mina ögon. Jag svettades inte ens. Det enda som hände var att jag fick en blåsa på min tumme för att jag skrev så mycket.
Jag har varit kvar i skolan utan minsta ångest eller tankar om att skita i sista lektion/lektionerna. Det är nog första veckan på väldigt länge som det har hänt.

Fixade upp bloggen lite grann - det skulle inte förvåna mig om jag byter bild igen snart. Men det är ju alltid roligt med variation. Eller hur?

3 kommentarer:

Oliver Sneath sa...

its a boy!
nej men fan va stolt jag är över dig älskling! <3

Anonym sa...

:-( :-( :-( :-( röda kortet... ha tebax röda kortet, snyft, snyft... vill ha...

pavve sa...

åh gumman, så underbart! <3 jag saknar dig, kämpa på! :*