torsdag 8 januari 2009

Inte så toppensnoppen bra

Okej, skolan började igår och jag har redan lyckats få 5 läxor, 2 inlämningar och ett massivt prov jag måste plugga till. Vem tycker att Bäckäng är bäst nu? Plus att vi får nytt schema antagligen imorgon som börjar gälla på onsdag och jag är nervös.
För det kommer antagligen att bli längre dagar. Och blir det längre dagar betyder det mindre tid till plugg. Och mindre tid till plugg betyder mindre tid till sömn för att göra mer tid till plugg. Vilket i sin tur leder till den underbara sömnbristen och utmattningen jag led av sista veckan före jullovet. Allting fungerar perfekt för mig och jag mår superdupertoppensnoppenbra.

(Ironi everybody)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ahaaa! Tillbaka till dina gamla blogg. Har du snott min sociala förmåga din knatte?!?!? Min är ju puts väck! va fan... heh... näää...min ligger nog bara latent ett tag... eller så är det kanske för att jag har pratat FÖR MYCKET i mina år.. så är det nog...hmm.. nytt nyårslöfte, jag som aldrig lägger några...jag ska PRATA massor! Dörren till ditt rum kommer gå som en sväng dörr när jag ska in där o babbla! Å du! jag ska minsann göra en extra nyckel så jag kan lämna massa lappar på hur stökigt ni har det... hähä... å ni får en dammsugare o mopptrasa i inflyttnings pressie.... hähähähä... vad BRA jag är! Klart jag måste vara när jag fått en sådan inlevelserik dotter! Och SKICKA in det fotot här ovan! man bara blev så glad med rödtotten bakom det röda planket! Superbra foto! Alla dina foton är vackra. Fattar inte varför du inte skickar in dom ÖVERALLT....

Emilie Pyrén sa...

Låter som om Bäckäng kan bajsa ner sig lite granna helt enkelt. Det var hemskt att se dig så trött stackare.