torsdag 1 januari 2009

2009 you are welcome


Gott nytt år!
Eller som två av mina vänner skrev: "Höll nytt är" eller "Gott myt ås!"
Själv var jag och Oliver hemma hos Wille tillsammans med han och hans flickvän. Det var riktigt mysigt då vi åt 3-rätters middag och skrattade åt allt typ. Redan efter förrätten var jag ganska mätt, så när det var dags för huvudrätten var jag ganska död. Jag tror att nu efter jul och nyår måste jag ha gått upp några kilo. Har jag inte det blir jag förv¨nad över mig själv allvarligt talat. Äsch, det skulle faktiskt bara vara bra.
Idag är en riktig slödag. Mormor fyller 73 år idag så vi var hemma hos henne på kalas och fikade, fikade och fikade lite till. Jag är så trött på fika att jag skulle kunna slå någonting. Nu ligger jag och Oliver iallafall nerkrypta under täcket och ska kolla på en massa filmer nu under kvällen. Så hoppas ni också har haft ett bra nyår och en bra "nystart"!

Inga kommentarer: