tisdag 6 januari 2009

Helutflykts dag i göteborg!


Var, som sagt, i Göteborg idag och träffade Sandra för att fota lite. Det var verkligen mysigt. Först åkte vi till Slottsskogen och fotade djur. Jag älskar verkligen djur. De är så ärliga och oskyldiga. Plus att de är fotogeniska. Efter det mötte vi upp Sandras pojkvän och åkte till en hamn någonstans Lindevall eller något. Uppfattade inte riktigt namnet men det spelade inte så stor roll. Fint var det i alla fall. Det blev mycket bilder och nu är jag helt slut efter två dagars intenstiv fotande.

Har kommit på att man kan få grymt mycket träning om man går ut och fotar ibland som jag har gjort nu. Promenera och fota och hålla igång konstant ska nu leda till lite viktnedgång. Inte för att jag påstår att jag är tjock. Vill bara ligga mellan 52 och 54 i vikt. Det är inte så mycket från min nuvarande vikt om ni undrade. Jag är inte en anorektisk wannabe om ni trodde det. Ska strax lägga mig under mitt täcke och läsa lite mer av Twilight. Det blir tredje gången jag läser den och den är fortfarande lika underbar. Jag känner att jag börjar kunna saker och ting utantill också. Jag är lite tönt, jag vet, men en jävligt stolt tönt!
(Förresten så hatar jag att dem gjorde Twilight till en film för nu ääääääääääääälskar alla Edward - jävla fjortisar)

1 kommentar:

Emilie Pyrén sa...

Ja fy sjutton. Hatar när alla tjejer flyger på kändiskillar så. Plötsligt blir det en sån fjortisgrej. Ge plats åt dem som njuter av FILMEN. Är böckerna bra förresten? hehe.