onsdag 28 januari 2009

Motiverad

Nu är jag verkligen tränings motiveriad. Vill träna så mycket som möjligt, så mycket som min skolan och fritid tillåter mig. Var ute och gick med Tina idag. 6 kilometer på en timme - en klar förbättring då vi innan gick det på 1 och en halv timme. Ökad tempo gör allting. Det var helt klart värd blåsor på mina hälar från mina kängor.
Tips till mig själv: GÅ INTE I KÄNGOR IGEN!
Jag var tvungen, okej?
Tog även ut mig helhjärtat på idrotten - det var nog första gången på ett väldigt bra tag. Som sagt, är väldigt motiverad nu. Skulle vilja ha ett gympakort på Friskis och Svettis också i ett halvår - men det är bara pengarna som fattas till det. Men det ordnar sig. Det gör det alltid!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart Du får pengar till gympa kort på Friskis och Svettis om du vill gå! Efter ett sånt pass kan du svara på alla Annas frågor om anatomi! Både andning, lungor, hjärta, hormoner, lymfkörtlar, hjärna drar igång då ju och du fattar precis hur allt funkar! :-)
Stick o köp träningskort! Kram Mamma

Anonym sa...

gud vad härligt! motivation är allt :> för att svara på din fråga så kan jag träffas nästan när som helst! när passar det bra för dig? :)<3