lördag 4 oktober 2008

Fin kväll/natt borde avslutas med ett godnatt

Denna dagen, från halv 7 fram till 1 på kvällen/natten, har varit awesomeness. Rakt igenom bara. Andra deltävlingen i Hagströms Hink, poetry slam, gick av stapeln. Umgicks med många "Borås-poeter" och "andra-städers-poeter". Må jag påstå att det var ett enda virvel av kaos, prata-i-mun-på-varandra-om-allting-annat-som-dem-andra-inte-pratar-om, högljudnivå och allting var precis som det skulle? Ja man skulle nog våga påstå sig ett eller annat relevant om det här. Det här är varför jag fortsätter skriva. Det här är vad som uppmanar mig. Det här är vad som får mig att kämpa.

Poesi är bland det bästa som har hänt mig. I hela mitt liv.

Vill säga: Grattis Björnligan för vinsten. Finals it is.
(Josef, i have some buttkicking to do. Afterwards, you won't be able to sit)
Going, jag tycker om dig och det vet du.

Inga kommentarer: