lördag 11 oktober 2008

Flamsdagar, och jag skrattar lite mer

Umgåtts två dagar i rad med Wille.
Det har varit ur-galet. Ikapika och Willevalle är knasiga. Det blev caférunda idag, för 140 kr idag. Äntligen fick jag min chailatte från Espresso House som jag har gått och väntat på sen måndags. Dessa dagar har erbjudit mig massor med skratt. Jag behöver skratta lite mera. Vi har fått tillbaka lite av den tiden vi missade förut. Det känns skönt. Att befinna mig i din närhet lite oftare känns som en lättnad. Det blir så mycket lättare omkring på något sätt. Inte stelt, inte falskt, mest bara flamsigt.

Jag bad om en förklaring till en krånlig mening i min historia bok. Detta fick jag till svar av Wille. Ibland älskar jag den krabbaten. Verkligen.

Imorgon kommer Oliver, eller idag då. Borde sova. Ska upp klockan 9 ungefär. En lockig, osminkad, nyvaken Erika ska stå på centralen och invänta. Visst låter det underbart?

Inga kommentarer: