fredag 17 oktober 2008

Poetry Slam på skolan, väldigt intressant

Poetry Slam på skolan hölls idag. Både mellan 10 till 11 plus 12 till 1. Jag tror att mellan de timmarna nervösitets-kissade jag 10 gånger? Inte normalt. Men jag skyller på att jag var nervös. För det är faktiskt sanningen, oavsett om ni väljer att tro på det eller inte.
Ni kanske vill veta hur det gick?

Kan ni tänka er att mellan 10 till 11, så vann *trumvirvel*:
Erika Graham!
Kan ni tänka er att mellan 12 till 1, så vann *trumvirvel*:
Erika Graham!

Det börjar gå bra igen. Eller inte så att det har gått dåligt innan, men känslan har inte varit rätt. Idag kändes det rätt. Igen. Och det är en betryggande känsla. Trots att det är skitläskigt att ställa sig på scen och kasta ord ut i en mikrofon för att vidare penetreras in i öronen på en publik. Skitläskigt, som sagt. Och jag kan inget annat än att älska det.

Inga kommentarer: