fredag 31 oktober 2008

Nattligt inlägg med rubbad sömn må ni tro

Ligger i säng, några mil hemifrån, och andas in en doft jag känner mig bekväm med.
Klockan är sent eller tidigt. Det beror på hur man väljer att se på det. Trötthet intog och avgick för några timmar sen. Nu sitter jag bara här med stora ögon stirrandes på en datorskärm och trycker på tagenter. Tänker på allting jag borde och vill göra.

Måste börja fota mer. Faktiskt ta mig tiden till det. För det har jag inte gjort på, låt oss säga evigheter? Det har inte blivit så. Men på fredag, då ska jag träffa Michaela. Då blir det fota för hela slanten. Tänkte faktiskt ta mig tid till det på måndag också. Har lite idéer nämligen. Känns härligt att man iallafall har någon idé om vad för upplägg man vill ha. Och redigeringsidéer och dylikt.

Nej, nu börjar jag rabbla. Egentligen borde jag sova. Men det är för tidigt, eller för sent. Fast jag och Oliver har en hel morgondag på oss att sova bort. Vad skönt det är att ha en pojkvän som förstår när ens sömn är rubbad då man vill sova klockan 5 på eftermiddagen redan och sover fram till 7. Så lite skönhetssömn har jag fått. Därmed borde jag faktiskt inte klaga utan vara glad och nöjd. *Klappa på min snälla pojkvän*.
Nu går det överstyr. Kroppen känns tung, ögonlocken mindre så.
Godnatt

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ett enkelt knep till att fota mer är att helt enkelt alltid ha kameran med sig. Då blir man som mitt ex, som fotade allt. Förvisso irriterande, men det finns alltid kvalitet i all kvantitet.
Tack för din fina kommentar! Och vad skönt att höra att det finns fler som gillar My chemical romance! Jag har inte koll på vad alla heter i bandet, så vet inte vem det är du gillar?
Jag gillar bara Gerard Way när han har blonderat hår och är lite lagom vältränad...=)

Anonym sa...

Åsså ska du PUBLICERA dom, så du kan ge mamma en jätte, jättefin julklapp för aaaaallllaaaaa slantarna....hehehe...
hej Ollie! :-)

Anonym sa...

foto på fredag och jag p e p p a r <3

Anonym sa...

Erika, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag hoppas att d är lycklig nu, för allt går så bra och du strålar <3

Jag älskar dig som fan,
du vet nog vem jag är.



-/e :*

NEONSKYLTEN sa...

e - är det erika eller har jag fel? :<
<3