fredag 12 december 2008

All of these feelings inside

"You are the apple of my eye"

Varför kan jag inte bara få sova? Aja, jag ska sluta klaga över sömnen som aldrig befinner sig hos mig. Ikväll ska Essa och Moa komma hit och vårt mål är att i alla fall skriva klart en/två dikter. Vi håller tummarna på att det går bra istället för alldeles åt helvete. Vi slår på stort. Hagströms närmare sig med allt rasande fart och det betyder att vi måste låtsas att det brinner i baken på oss.
Hade väldigt trevligt idag hemma hos Amanda också. Det var ett bra tag sedan jag träffade henne. Tror det var någon gång i juni eller juli. Det är december nu. Känns lite sorligt att man tappar kontakter så lätt, men det känns även bra att man kan återuppta vissa igen lite smått.

Förresten så börjar saknaden efter Oliver bli större och större för varje dag jag är ifrån honom. 12 dagar ifrån honom och 14 dagar tills vi är nära varandra igen. Som mitt mående är just nu känns det som en hel evighet. Julafton hinner till och med komma och gå innan jag får vara i hans famn, hans säng, kyssa hans läppar igen. Åh, ge mig julafton och 2 dagar efteråt.

Glöm inte - Hans Solo is your friend!

1 kommentar:

Betsey sa...

thank you so much for your sweet comment!
i LOVED every single thing on your list of 6 things! they are so lovely!