söndag 14 december 2008

Love like winter

...............Like a father to impress
...............Like a mothers mourning dress
...............If I ever make a mess
...............I'll do anything for you


Varit med Michaela idag. Så jävla roligt hade vi. Skrattade åt mycket, åt nybakat bröd och fotade som fan. Verkligen värd dag vill jag bara säga. Kändes bra att bara släppa all stress även om det bara var för en liten stund. Det var verkligen helt awesomeness, som det alltid är när jag är med henne. Saknat de stunder där man bara är i hel harmoni med själv. Där ingenting känns dumt, fånigt eller klyschigt.
Intact with myself; kunde inte formulera mig med just dessa ord på svenska.
Saknar för övrigt Oliver så jag tror att jag ska falla ihop. Men nu har jag iallafall biljetter till tåget som ska ta mig till honom - trots att det blev dyrare över jul och så. Jävla SJ och jävla samhälle som bara är så giriga och vill ha pengar hela tiden. But that is the way life works. Bara att acceptera. Tåget tar mig till Oliver och det är värt vilket pris som helst, i princip.

Huvudvärk är inte mysigt - att julklappshandla med Wille imorgon är mysigt!
Nu ska jag försöka sova och ta igen lite sömn som jag har tappat. Kommer nog ta ett bra tag innan det händer men det är väl dags att försöka.

2 kommentarer:

mweez sa...

dagen var grym, precis som du :* <3

Emilie Pyrén sa...

Ni är allt bra snygga ni.
Jag gillar att du har jullov snart. Så att du kan få släppa all stress i mer än en dag. Kanske i din pojks famn. Du förjänar all o-stresstid i världen rix.

Ta hand om dig. Älskar dig! <3