torsdag 11 december 2008

Defining natures laws

Det bränner bakom ögonlocken och hela min kropp skriker efter sömn. Det var kul igår när allting jag såg, efter klockan halv 9, hade med Star Wars att göra. Jag satt och gungade fram och tillbaka och sa: Jabba dah Hutt, Jabba dah Hutt - Hans Solo is our friend.
Svar: Nej, jag minns inte det.

Varför säger min kropp emot naturliga lagar? Det är okej att sova. Måste sluta stressa över helt onödiga saker. Bara tillåta mig själv att slappna av, men det är så mycket jag måste göra. Pratade förresten med specialpedagogen idag och fick hem en studiefomulär som jag ska fylla i. Jag hoppas verkligen att det blir ändring inom min studiegång angående de skriftliga provet som det kör ihop sig på. Annars får jag bara tänka att ett och ett halvt år sen är det över. I alla fall för ett litet tag.
Förresten har jag inte vågat pulicera min krönika här än. Måste hitta modet att göra det. Skriver för övrigt lite mer igen. Har haft uppehåll i snart en månad då jag ansett att allting jag skriver är skit. Snart är det Hagströms Hink final, alltså lagtävlings final i poesi, och jag skulle återigen ljuga om jag säger att jag inte är nervös. Dock är mina lagkamrater det bästa jag vet så det är en stor trygghetsfaktor.

Och nu ska jag försöka göra lite mänskliga saker - som att sova till exempel. God natt allihopa.

1 kommentar:

Oliver Sneath sa...

Älskling, det kommer lösa sig :) och krönikan är säkert jättebra, hoppas jag förstår den bara (A) killer blogloga du har nu btw ;) pusspuss älskling <3