måndag 8 december 2008

My christmas husband

Mamma har plockat fram min julmake för iår. Jag blev väldigt glad och kände mig tvungen till att få lite bilder. Historian bakom mig och min julmake är såhär:
Förra året mådde jag inte riktigt bra i december månad och ville oftast stanna hemma från skolan. Så en dag när jag både mådde som sämst och var hemma från skolan kom mamma hem med dessa små söta filurer. Jag blev kär direkt och bestämde mig för att ordna ett minibröllop- Där har ni min saga om hur julmaken uppstod. Och jag älskar honom förövrigt.

Fast jag älskar ändå Oliver mer, men julmaken är min endast 24 dagar om året så jag måste dra nytta av det. Mina ben värker och mitt huvud snurrar lite grann, så nu ska jag sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, vad sött och söt historia :* <3

Anonym sa...

Att du gillade dom "ful snygga" tomtarna så! Då får de ha sin jul plats varje jul och glo på oss när vi kommer hem! :-)