tisdag 16 december 2008

Ibland blir blicken klarare

Klockan är lite över 12 och jag är fortfarande vaken. Långt ifrån sömnen verkar det som. Eller inte verkar utan faktiskt är. Försökt att sova en stund men det gick inget vidare. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Igår kväll la min hjärna så gott som av efter att ha varit igång utan sömn i 40 timmar. Varför vill inte sömnen komma naturligt till mig?
Jag har iallafall fått ledigt från skolan de två sista dagarna nu. Ska däremot på skolavslutningen på torsdag men det är det enda. Sen är det lov. Behöver avkoppling.

För övrigt så har jag börjat förstå matte. Hade två sidor att räkna och blev klar med det hur lätt som helst och utan några fel. Fattar inte riktigt vad som har hänt med mig men jag är glad över det! Känns ganska skönt ändå. Det är Hagströms Hink final lite senare på kvällen idag och jag är riktigt nervös. Fast alla teampieces (dikter vi ska läsa ihop på scen) är klara. 5 stycken totalt. Helt underbart lycklig är jag. Bättre blev det när jag fick veta att man tydligen vinner 3000 kr. Alltså blir det 1000 kr. Helt sanslöst lycklig blev jag.

En och en halv vecka kvar tills jag får träffa Oliver - och bara en vecka kvar till julafton! Vet inte riktigt hur jag känner inför det. Tanken har inte riktigt slagit mig än tror jag inte. Jul jul jul - jag är iallafall julaktig i mitt hår!

2 kommentarer:

Oliver Sneath sa...

hehem hoppas du har kul på tävlingen nu, kommer förmodligen komma ut ur duschen med förhoppningsvis ett stort glädje sms, ni kan ju inte bara avsluta eran killing streak nu i finalen! fan vad jag längtar efter dig erika! din närhet din kropp och din personlighet längtar efter att få ha en riktig kropp i mina armar som fyller ut hela din personlighet. inte långt kvar tills du kiommer dock, saknar dig erika pusspuss <3

Anonym sa...

tack! va kul att nån har samma humor som jag=).
jag gillar dina bilder nu för tiden. det är mycket på dig, o du är ju så snygg=)
Hur gick le grande finale ikväll?