torsdag 25 december 2008

Godjul från NEONSKYLTEN.


Bästa julen någonsin tror jag! Fastän att den var väldigt matrialistisk handlade det även om gemenskap. Det var helt fantastiskt och jag var nära på att gråta flera gånger. Fick min efterlängtade Canon EOS 1000D plus ett objektiv - sigma 70-300 mm. Visserligen fel objektiv för en nybörjade men det löser sig! Kan iallafall ta bilder och det är det som är det viktiga. Fick även Twilightböckerna, anteckningsblock, massor trosor (minst 10 par tror jag), pjamas, hudvårdsprodukter och så.

Jag älskar verkligen hur de presenter jag gav var personliga och uppskattade av min familj. Det kändes så bra att man hade lyckats med någonting. Ohc imorgon åker jag till Oliver. En månads längtan och jag saknar honom verkligen till bristningsgränsen. Ska bara packa ner det sista och sen ska jag sova. Har tusen saker jag måste fixa imorgon. Vill inte ens tänka på det alltså.

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas du fick en fin jul! kram