torsdag 18 december 2008

Youtube nörd och invecklade förklarningar

Sms från Oliver: Ok, 2 personer sjunger "om du lämnade mig nu" på avslutningen. tänker bara på dig ._. <3

Självklart kommer folk att tolka det fel - så det är bäst att förklara lite varför han kopplar den till mig. Det började egentligen i Maj då jag var, vi kan kalla det dum i huvudet så slipper jag verka dålig, och det ledde till ett bråk mellan mig och Oliver. Trots att vi enligt pratiken endast var vänner fanns det känslor där. Jag skrev ett sms precis efter jag hörde den låten första gången till honom:
"Jag tänker pröva mina läppar mot någon annans om du lämnade mig nu."
Fast tekniskt sätt var det jag som lämnade honom då, men strunt samma. Det är invecklat och konstigt och inte ens jag förstår. Iallafall - ungefär då började det. Nu saknar jag honom jätte mycket mer. En vecka och en dag kvar. 8 dagar bara! Jul är om 6 dagar. Alltså, nej jag sover knappt längre men jag längtar något så otroligt. Det är inte alls lång tid.

Nu tänker jag citera, det här kommer stämpla mig som youtube nörd, någonting ur Matrix - dubbning pokemonkort:
"Anders?"
"Ge mig"
Bevis på att jag är trött ja.

"You're way to young to believe that it's not going to be okay."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Erika!
Vore kul att höras lite!:)

Jonas

Oliver Sneath sa...

så jävla gött att vi gjorde rätt beslut i slutändan, btw vem är jonas? grr <3