lördag 6 december 2008

A list of what is wrong

Idag har inte varit speciellt bra - förutom att snart kommer Moa och vi ska prata, skriva, äta. Ni vet, sånt där mys som bara poettjejer kan åstadkomma.

Kanske inte kommer att träffa Oliver på 7 veckor. Det känns verkligen inte bra. Verkligen verkligen inte bra. Speciellt inte med tanke på att jag knappt orkar vara ifrån honom en vecka, undrar jag hur 7 veckor skulle bli. Det skulle nog mest vara smärta. Att man ska ta igen 7 veckors längtan och lidande och klämma in i 2 och en halv dagar. Det känns mest som att det inte är okej. Självklart, han får frihet att välja att göra andra saker än att vara med mig. Jag nekar inte honom den rätten, men 7 veckor känns lite väl mycket. Och mitt lov kommer mest suga då antagligen. Nyår också för den delen. Ska däremot bli skönt att börja på ett nytt år och förhoppningsvis har jag ett bättre immunförsvar då också. Men att inte kanske få inleda det med den man älskar allra mest, det är väl det som gör mest ont.
Jag älskar dig Oliver.

3 kommentarer:

Oliver Sneath sa...

älskling. jag tänker inte gå på nyårskursen. det är en otorlig kurs som jag verkligen skulle älska. men värt att offra 7 veckor för? nejtack. jag älskar dig erika <3

Anonym sa...

nemen gumman. Jag förstår... <3 om det hjälper något!

Anonym sa...

Stackaren! Jag vet hur det känns... om det hjälper. <3